try

Monday, May 7, 2012

menjadi insan terpilih~~~kursus @Holliday Villa, Subang~~~

Assalamualaikum......

Lame gile x update n3 baru. care nak up n3 pun aku da lupe cam ne. 
so memandangkan da kene buat blog so aku pun menggodek la blog yg da sedie ada besawang ni. 
malas nk create new blog. punye la pemalas kn. huhuhu

Tetibe la plak kn jadi insan terpilih tuk attend kursus ni.
so dgn berat hati ny aku pun pegi la tanpa keredhaan. 
tuk sedap kn ati anggap je la g bercuti mengahabis kan mase sambil belaja buat fecebook, blog n twitter.

elok gak g training ni sebena ny. 
x penah2 aku terpike nk buka akaun  twiter.
 hari ni dalam sejarah aku buka la akaun twiter.
ni name ny mengikut org. org bukak ko pun nk bukak.

meh la tengok akaun twitter aku cam ne ghupe ny. @farah_fzi
satu pencapaiaan yang bleh dibangga kn.
walau pun satu apah nk twitt pun aku x tau.
tp aku x sure la akaun ni akan aktif. hahaha

2 je la.
da malas nk menaip

2 comments:

  1. kah kah kah...
    sama lah...
    add aku @incikfranky83 kat twitter :))

    ReplyDelete
  2. pas ni tepakse la be twitt2....
    puiieee

    ReplyDelete