try

Wednesday, December 15, 2010

Kebzan!!!!!

Assalamualaikum......

Lame nye la aku x update blog ni. Banyak tul keje yang kne aku buat n pike kn buat mase ni.....Pening pale nk kne buat event lagi... Ngan nk g menjemput, hendle pasal kemah, makan, aktiviti n tah ape2 lg....

Yang lg aku x leh nk blahadalah aku diarah kan untuk buat teks ucapan. Perkara yang x penah telintas dipikiran aku kne buat.... Mane la aku tau org yg nk beucap 2 nk ckap pe...Adoiiiii. Di sebab kn 2 dh temasuk dlm kje aku so dengan terpakse nye aku buat la jgak. Tp cam base ayat2 aku adalah sngt lintang pukang...hehehehe. maklum la BM x dpt A kn.... Janji aku buat. Jgan nk Komplen dah la.

Ni adalah event aku yg petama aku hendle dr awal smpai la akhir. Harap event ni berakhir la. Klau x berakhir x tau la nk ckap. huhuuhuhuh.....Dah alang2 ni klau de sesape terbace tolong la dtg tuk memeriah kn lg Majlis Hari terbuke Pusat Jalur Lebar Komuniti Tmn Rembia Cemerlang. Datang la untuk memeriah kn lg majlis ni.

ni aku dh attach kn kad jemputan nye


siap aku bg tentatif program lg


poster HT-PJK

Ni kire promasi aku la jgak ni..hehehehe. Klau de mase sila la dtg...Banyak aktiviti yg menarik tau. n aku rase ade hadiah menarik yg akan di sediekan. Jangan tanye pe adiah die sbb aku pun x tau sbb HQ yang akan sedie kan adiah. Hope best la hadiah yang die org bg. sbb klau x best mmg la aku yang akan terime bale kutukan......

N tuk pengetahuan sume aku tengah stresssss.....huhuhu. See u at the next N3

Bobyooooooo!!!!

No comments:

Post a Comment