try

Thursday, December 16, 2010

pjk sg tuang

Assalamualaikum....

Now day ade majlis hari terbuka kat pjk sg tuang. And of couse la sume staf kne telibat jgak....Secara keseluruhan nye majlis not bad. Agak meriah walau pun hari ni hujan dari awal majlis.....

For your information aku kne hendle game tuk kanak-kanak and wanita......Game ni x susah sngt la. Tuk kanak-kanak aku buat gam,e colouring sbb 2 la yg paling senang nk hendle. Suh je bebdak ni colour kn gamba yg diambil secara kebetulan. Sebab  apa aku cakap cam tu adalah kerana gambar 2 sememang nye ada di dalam komputer.hehehehe. Senang kan!!!!!

Ok, Game for wanita plak adalah menaip secara pantas. Pantas la sngt sbb yang mengambil bahagian adalah makcik-makcik yang x penah pegang komputer. Selain 2 wanita yang amek bahagian adalah bebdak remaje yg cukup la pandai menggunakan komputer. So, rase2 sape yang menang.hahahahaha. X yah la aku ckap sape yang menang kn. Of couse la bebdak remaja yang sngat pandai menggunakan komputer. Sangat x aci kan...

Petang ni ade majlis penutup plak. Bagus gak majlis ni dah buat awal dari majlis kat tempat aku sbb aku leh sedie ape yang patut. konon-konon dapat la pengalaman skit.hehehehe.....K la sok aku betugas kat pjk pulau semut plak. So klau sempat aku up date la ape yang patut

No comments:

Post a Comment