try

Thursday, May 12, 2011

~~~Apakah di dalam nya~~~

Assalamualaikum.....

Lama nya la aku x hadap blog ni. Cian die di tinggalkan tanpa dijengok. huhuhuhu

Hari ni nak cite pasal keunikan sebuah kereta yang aku jumpe on the way nak g kerja pagi tadi. Memang canggih sbb sebelum ni aku x penah jumpe lg. Sebelum ni aku just tengok kat blog2 je kepelikan yang macam ni tp hari ni aku sendiri yang nampak. 2 yang aku berminat nak sharing2 kat blog yang lame ku tinggal kan ni. hehehehe.

Nak tau pe yang pelik dan boleh menyebabkan aku tergelak sesorg sepanjang nak g keje tadi. Sempat jugak la aku snap pic kete ni. Jom kite intai sekit:

Kunci mangge die pakai tuk kunci bonet kete. 



 
Agak2 ape yang ade dalam bonet kete uncle ni. Mesti de harte karun kot dalam bonet kete ni, 2 yang sampai gune kunci cam gini. Nak je aku nyebuk2 nak tau pe barang rahsia sangat yang uncle kete ni simpan dalam 2. Sangat safety tau.

Yang penting ko org ade ke cam ni. Uncle kete ni je yang ade!!!!!

 
BYE

No comments:

Post a Comment