try

Wednesday, February 2, 2011

De-Nelayan

Assalamualikum......

Memandangkan semalam baru dapt gaji so aku pun meng open table kat De-Nelayan kat Kuala Sungai Baru. Meh kite layan pic la sbb ari ni x de mud nk taip bebanyak.....Mud cuti da menguasai diri...huhuhuhu


Hah, yang tang otak2 ni yang aku nk cite.....agak lawak gak la citeny. Memula aku suh la adik aku g oder otak2 kat kaunter sbb mase die amek oder lupe plak nk mintak otak2 sekali. So, dengan x membuang mase lg pegi la si adik meng oder otak2. Adik aku cakap nk due otak2.
Selang beberape ketika si pelayan menghantar sebakul otak2 dengan yakin ny. Dan dengan x semena2 adik aku yang lg sorang tergelak mcm orang x betul. aku tnye pe sal ko ni. Ni pun tunjuk pic kat atas 2.
Tngok la pic kat atas 2. Agak2 lawak x? maka katawe la kami beramai2 cam orang x betul. kihkihkihkih. Adik aku maksud kan due 2 adalah dua bakul ni yg makcik pelayan 2 g bagi due batang je. hahahahahahaha. Adik aku pun sengal gak, yang g cakap due je pe sal. Cakap la due bakul. Maka aku suh adik aku yg lagi satu g tukar. Baru la die hantar due bakul otak2. 

Kite org makan dalam 7 orang n manu ny adalah:

Ikan siakap - masak 3 rasa
Ikan siakap - masak masam manis 
(aku ingat masak 3 rasa ngan masam manis sama tp x same ok)
Kailan - goreng ikan masin
Tom yam 
Telur dadar
Soting goreng tepung (pececah adalah kuah sos)
Ikan cencaru bakar (pencecah die adalah sambal kicap) 
Otak2
Air - tembikai satu jac, ais kosong satu jac
Nasi - makan 7 orang
Buah tembikai - sebagai pencuci mulut
Jely kelapas - Sebagai pembuka selera (sbb aku makan sebelum oder sampai)

Sume 2 harganya x sampai RM 200


So, G la restoran De-Nelayan

HANCUS PROGRAM DIET AKU!!!!!!!!

BYE

No comments:

Post a Comment