try

Saturday, February 19, 2011

Dikala Kelaparan....Huhuhu

Assalamualaikum.....

Lamenye la aku x buat N3 baru. Lebih seminggu kot....

Ari ni aku keje n x kua g memane sbb poket da agak kering. hanya tinggal duit minyak je tuk sampai hujung bulan ni. Berite gembira dari HQ office hanyalah berita semata-mata. Mybe sebab ari ni hari sabtu so bank x beroperasi. Anggap je la cam 2. Klau duit alaun 2 masuk harus aku x berada di PJK sekarang. Allah 2 tau ko nak buat jahat farah. Padan muke ko. Hakhakhak...

Itu bukan point yang aku nak cakap sebenanye. Pointnya adalah untuk menceritakan betapa laponye perut aku sekarang. huhuhuhu. Dan di tengah-tengah kelaparan ini jugalah aku telah membayangkan kenikmatan makanan-makanan yang sedap. Antaranya adalah:

Prosperity burge MCD.....sedap nye...Da la pedas, nyam2

Ah, snac plate.....spicy KFC......aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.lapoooo
Dominos pizza...aaaaaaaa.....Alangkan sedap kalau ko masuk ke tekak ku sekarang. x dapat dominos, pizza hut pun jadi la. (berkate-kate didalam ati)
Klau x dapat seperti yang di atas pun x pe la. Dapat lauk kampung pun sodap gak ngah lapo2 ni. Makan plak ngan nasi  panas. masyuk nye

Sedap nye klau makan nasi panas ngan telo mate kebau. Letak kicap skit pas 2 makan ngan cili padi. peh!!!!!


Ok fine, mmg x kan ko dpaat farah nk makan seperti yang diatas 2 time2 sekarang. ......Bukan yang kat atas 2 klau ko nk telor goreng mate kebau pun mmg x kan ade. Tunggu la bilik ni. siap ko, aku cekik ko.... LAPO NYERRRR.

Aku da tak berdaya....xde tenage nak ngadap PC, menaip kat FB, tengok gamba, men game city ville kat FB. Sume x larat....LAPO, malas nak kua. huhuhu.....Terdengar suara halus dari belakang (padan muke sape suh malas)....huhuhuuhhuhu


BYE

p/s: x larat nak buat pape


       

No comments:

Post a Comment