try

Thursday, January 13, 2011

Dikala Kebohsanan.....

Assalamualaikum.....

Sekarang aku nk cerite pasal aktiviti ketika kobohsanan pada hari ini.huhuuhuhu......

Facebook @ dlm bahasa melayu nye Muka Buku...... Still gak bosan sbb xde bnde lg aku nk tngok. Pic pun xde yg baru so xde la yg nk di upload lg. Dh mcm2 bnde aku godel n sampai x de bnde lg yg nk di godel dlm fesbok ni. 

Jgn pelik ye nape skrin itam je yg aku tunjuk.... Ni adalah wab tuk radio fabret aku. Hot FM. Ini adalah halua telinga aku dikale kebosanan

Email pun dah x de yg nk dibuke....n also dh x de email yg nk aku padam.

YM n Gtalk.......gosip skit2 je

Email keje pun sume aku dh bukak.....Bagus kn keje aku. Sume siap walau pun......tet!!! hehehe

Ni adalah hiburan aku hari ni...Prof. Sentap mak nak.....Gile kelaka. Keluarkan kata2 yang baik, mata ke atas dan tangan kedada. memang best. Ce try tngok mmg leh ilangkan stress

Sebelum lupe satu lg kaedah ilang kn bosan aku adalah blog sendiri.....Ni aku baru nk update la ni.hehehe

Hehehe.....Letak skit pic sendiri yang kebohsanan 2

Dah siap satu N3....
BYE!!!!






No comments:

Post a Comment