try

Wednesday, January 19, 2011

Kisah Aku dan Kuaci

Assalamualaikum.......

Hari ni satu hari suntuk aku makan kuaci dan berulangkan air. Ni sume sebab aku tengok cite pe tah n terus aku mengidam nak makan kuaci. Maka nak dijadikan cerita pepagi sebelum g keje tadi aku singgah kat 7-eleven g beli kuaci......

Ini adalah muke depan nya. dalam bahasa owg putih facebook...hehehehe

Ini la gerangan kuaci yang telah menjadi santapan aku untuk hari ini.....gian doh makan bende alah ni

Yang penting kene tau kuaci ni HALAL ke x. Ni bukti kuaci yang aku makan ni adalah HALAL. Sebeb sebelum ni aku de gak tebace artikel2 pasal kuaci yang haram.....x nk la aku makan klau haram, walau pun aku mengidap membawak baby aku ttp x kn makan klau kuaci ni klau haram. XNK!!!..... Tp, jangan salah anggap aku x mengidap de Baby tau. Aku mengidam kosong je nk makan kuaci ni sbb sedap plak tengok org dalam cite 2 makan kuaci.....hehehe.... Merapik, merapik, merapik!!!!!

Ni la hasil nye setelah bersusah payang mengopik kuaci. Teringan dulu piel aku klau makan kuaci mesti nak kopek kuaci bebanyak dlu pas 2 baru makan. Tp yang pelik nye time nk kopik mesti lame gile. time nk makan je cepat nau kuaci 2 abih ditelan oleh aku......Nape aek? Pelik nye. Contoh nye sblum aku tulis blog ni aku dh bukak kuaci 2 bebanyak  pas 2 aku baru taip Assalamualaikum kuaci 2 dah abis......x puas hati nye....huhuhuhuhu

letak sikit muke yang bercahaya setelah memakan kuaci ......cincin x nk kalah, silau.hehehehe......Dengan harapan leh kurus la sebab makan kuaci je ari ni.hehehehe....AMINNNNNN

BYE





No comments:

Post a Comment