try

Monday, January 31, 2011

Pizza Hut time!!!!

Assalamualaikum......

Ade cite baru nk cite ni beb...hehehe......Setelah merajuk bang due tiga kerat my die (tunang) telah pun melunaskan janji nye tuk belanje pizza semalam. hehehe. 

Dialog or SMS power yang telah aku keluarkan adalah seperti berikut....

Situasi 1: Balik dari kerja (ber SMS je sbb ngah majuk)

Aku : Salam, gerak balik dlu
My tunang : Ok, hti2 lik 2, ujan ni...Pape gtau abg
Aku : (Aku x balas) Huhuhuhu

Situasi 2: Dah sampai rumah (ber SMS jgak sbb still mud majuk)

Aku : Dah samapi umah
My Die : G mandi dulu kakak (panggilan manje aku, manje nye. hehehe). Demam karang
Aku : Mgg nak demam pun, dah la de org 2 mungkir janji
My Die : haha....Eleh, owg 2 y lupe kt kite....Mse sonok2, sampai t'lupe kat kite... (geram aku ngan ayat ni)
Aku : Bia la demam, kempunan nak makan pizza
My Die : Cpt cakap kempunan ke mengidam nie? (ayat ni lg la buat aku geram)
Aku : Nak kempunan la ni
My Die : Kte g mlm nie nak?
Aku : Mesti la nak pegi (dengan sepantas kilat senyuman aku pun terukir, msti la aku x tolok dah) hehehe
My Die : Nk abg amek kakak ke kakak nk dtg sni?
Aku : Takut nk drv memalam, lg pun x larat...(ceh2, ayat. hehehehe. makan larat plak kn)
My Die : Ok2... Pas magrib abg dtg amek kakak... leh?
Aku : hehehe....ok. x jadi nak demam

Maka dengan tidak menunggu lg aku terus meminta kebenaran dari mak abah. hehehehe.......mak abah spoting kn. so dapat la g. Dengan mendapat kate2 azimat dari mak yang berbunyi "Pegi jgn balik lambat" aku terus mandi dan besiap....hehehehe.

Meh aku tunjuk skit ape yg kite orang telah pesan:

hehehe.... Nila pizza yang kami pesan. This is the new promotion from pizza hut. Pizza ni diberi nama "Ring of Fortune Pizza". Rase die marvolus!!!!!!
Ni pizza yang sempat di snap sebelum masuk ke perut memasing



Kite org pilih yang tuk makan due org....Tp aku tambah hot tea sbb time ni hujan, so x leh tanah minum air sejuk...
dalam set ni jugak kite akan dapat PIzza ring of fortune, mushroom soup, garlic bread dan due air pepsi



Ni la hasil setelah kami makan. Sib baik sempat snap
                                      Ni pinggan aku                                               Ni pinggan My Die            

Pas ni klau majuk lg nak makan pe ae? hehehe...... Xleh2, ari ni dah start diet Less karbohidrat. Doa kan aku berjaya bediet ae

BYE

No comments:

Post a Comment