try

Friday, November 26, 2010

1st N3 - FB kne Block

Tanggal 25/11/2010.....x pasal2 je aku buat blog ari ni. semuanya disebab kn oleh FB dah kne block.hehehe

Aku rasa klau la FB x block kat tmpat keje aku ni x de mkne nye la aku nk bukak blog ni....sblum ni mmg la aku teringin nk buat blog tp de je halangan.hehehehe....sebenanye malas .......ye la kn sblum ni aku duk bace blog org je.banyak gak kebaikan bace blog ni.....

Dari blog2 yg aku bace bnyak pengalaman yg aku timba n di smping 3 aku belajar erti hidup. Setiap penulis de cite die org yg tersendiri n bnyak kreativiti yg die org tunjuk kn dalam penulisan die org. 2 yg buat aku lg suke nk mendalami ilmu keblogan ni...hehehehe.caya la ayat aku.

Dari pemikiran aku pun klau aku buat blog ni aku leh simpan kenangan2 aku. n mane la tau kot2 mse aku dh x de kat dunia yg fana ni nnti anak2 n cucu2 aku leh la bace coretan hidup aku kn2. Baru la best die org dpt knal aku n tau asal usul die org. hehehehehehe.aku ngah bayang kn ni....msti die org bangge de ibu n wan cam aku kn. yela aku kn seorg yg baik, sopan n lg santun.ye ke?????

Sebena nye banyak lg yg aku nk ckap kat sini tp jap2 lg la aku smbung.....

Yg pasti aku akan terus bercite kat blog ni sbb skrang aku dh rase cam best plak membebel kat sini walau pun aku tau x de org yg bace pe yg aku tulis kat sini.hehehe

bye my ONLY FZI nnti aku smbung membebel ae

No comments:

Post a Comment