try

Tuesday, November 30, 2010

~~~~Ubat Selseme~~~~

Assalamualaikum........

Ni adalah kejadian semalam...Balik dari keje.hehehe

Due tige hari ni aku mengalami gejala selsema yang x baik2. Orang tue2 kate kalau kite dapat sakit yang lame, 2 tande nye tuhan sayang kat kite. Die nk uji umat nye...hehehehe. Alhamdullilah, Syg jugak Allah kat aku kan.

Disebab kn selsema yang x baik ni aku telah merancang untuk mengambil ubat yang sangat berlawanan ngan terma kedoktoran. Wah!, cam aku penah belaja bidang kedoktoran lak. Kot2 cite2 aku dlu mempengaruhi pemikiran aku skrang ni. Cite2 x kesampaian la kate kn. 2 la farah mak pak ko suh belaja ko x belaja.... Aku belaja la tp kepandaian aku x tersampai tuk jadi seorang doktor. huhuhuhu...Dah2, gontikan melalut 2 farah. Ok2, aku trus kn ngan cite aku.

Ubat yang aku cakap 2 adalah ice cream CORNETTO LOVE. Of couse la bile makan ice cream ni sampai aku x ingat ngah selseme. Terus muncul love kat mate. hehehehehe. Yang x leh hendle 2 time aku makan ice cream ni adalah di mase hujan. Leh bayang kn? Makan benda yang sejuk di waktu yang sejuk... Meh aku tunjuk pic2 yang sempat aku amek
.
Ni la Cornetto Love yang aku cakap 2. Satu tuk adik aku n satu tuk aku




Nampak x rintik2 hujan kat luar 2



makan semasa memandu atau memandu sesama makan. Mana betul? hehehe

Tuk pengetahuan, aku mmg la suke sangat makan askim ni. X kisah la time hujan, panas, mendung n sebagainye. Kalau mak aku tau mesti kene sound sedas due. Dan ayat2 yang akan dilontar kan pada aku adalah "Elok la farah, makan banyak2 lg askim 2" ayat yang sangtat emberangsang kan.

Dah la, malas aku nk merapik lg. Untuk tahu sama ada ubat aku ni berkesan ke x. Sok aku bg tau k. Kalau mujarab leh la aku jadi dokter x bertauliah. kihkihkih

BYE......C U

No comments:

Post a Comment