try

Monday, November 29, 2010

What i Want N What i Get now

Assalamualaikum .......

De org x...... Nk cite ni, bace la weh. Bajet klau de yg bace konon ko akan dapat la pe yg ko nk kn.....hehehehe. aminnnnnn. Harapan setinggi gunung kn aku ni.

Dalam N3 ni aku nk cite pe yang aku idam2 kn selame ni n pe yg aku dapat sekarang. Jangan cakap aku x bersyukur plak tau. Aku bersyukur sangat. ALHAMDULLAH ATAS APE YANG TELAH ALLAH KURNIAKAN KEPADA AKU N SUME HAMBA2 NYER.


1) Kereta
  • What i want
Ni la kete idaman aku. Nk tau name die pe? Name die Mazda Shinari Consept. Cantik kn idaman hati aku ni. Kalau body dah cantik cam 2 harus la harga die pun cantik kan. Agak2 sape la insan bertuah yang nak bagi kat aku.....huhuhuhuhuhu. Dah tau xde sape.
  • What i get now

Ni la yang saya ada sekarang ni. My Cyg PERCONE  PERSONA, saya terpecone la..., not bad kn. Body die klau sekali pandang de gak cam kete idalam aku 2 kan2. Ayat nk sedap kn ati sebenanye. Tapi bile pandang berkali2 adalah mmg tidak same dimane2. klau same pun tang taya kete je. huhuhuhu. Aku ttp saya kamu la PESONA. Name pun dan pesona dah semesti nye la aku terpesona. Jangan majuk tau cyg. muah2.....kang die wat hal nanye aku.

2) Lap top
  • What i want
Ni la orang kate nk x agak2. Patut la x dapat. hehehehe. Aku hanya berharap la, jangan la marah aku. Cantik kan Lap Top Mac ni. N also perisian dalam die semestinya la best. Ko org x yah dah nk install anty virus segale sume die dah ade sendiri n x yah nk susah2 update ke ape. Body die cube ko tngok cantik kn solid je ngan de buah apple kat dapan 2. Sodap nye. Klau aku pakai bnde nk harus la 2, 3 bulan aku mkan megi je.

  • What i get now
Hah yang ni la yang aku ade. not bad gak kn. HP Compaq. Nk dapat kan yang ni dulu pun aku dah mkan megi satu sem tau. Lap top ni dah banyak berjase kat aku tau. Klau x de lap top ni harus x siap Finak Year Project aku time kat UiTM k..... Siap de mouse pink lg. Alhamdullah syg same kamu la. muah2 jgak 

3) HandPhone
  • What i want
Nk Black berry!!!!!....tau, x de sape nk bg tp aku ttp nk jgak. Klau nk x semesti nye dapat kn u olzzzz. hehehehe. Sebenanye aku x de la nk sngat smpai nk kne beli k. Aku just cam admire je la. Ayat pasrah ae.hehehe. x dapat yang ni aku akan usaha kan jugak aku dapat kn yang ni...... Jap ae aku upload pic cinta hati yang baru...hehehe

Nokia c3. Aku rase aku nk beli sikit hari lg....Tunggu N3 ny k. Ade org nk beli kan. yeyeyeye!!!!!.... which one colour yang paling cantik?
  • What i get now
Hah yang ni handphone aku sekarang....HP ni abah aku yang beli tau, macih abah. Walaupun die brand Malaysia tp HP ni bagus tau. I proud to be a Malaysia, 1 Malayisa, cewah. HP ni ala2 cam HP nokia 3310. ingat x? jgn lupe daratan sume....jap aku upload pic die
 Ingat dok? baru ingat kn.....HP ni klau ko terhempas n ko saje2 hempas pun die akan ok balik. x caya g la try. sekarang aku x tau la ade lg ke x keluaran die. cam dah x de kot. pe aku merapik ni. de aku kisah die kua ke x? huh, aku just nk umpama kn HP aku di atas ngan HP ni. Kesimpulan nye HP buatan Malaysia boleh tahan la jgak, Hp aku 2 siap de tv ko. Ko ade ke?....hehehe. Aku rase aku dh lari topik. OK FIND

Pengajaran yang aku leh sampai kn dalam N3 aku kali ni adalah " kita  harus bersyukur atas ape yang telah kita perolehi atas usaha kita sendiri". Ye ke 2 pengajaran die. Ontah, Bantai yo la labu.

BYE!!!!!















No comments:

Post a Comment