try

Sunday, November 28, 2010

Makan Time !!!!!!!!

Assalamualaikum sume......

Cam ramai je yg bace blog aku kn.....ni name nye ayat pasrah n tuk kuat kn semangat aku tuk terus berblogging..hehehehe

Tajuk N3 arini mcam gempak kn.Macam la makan yang sedap2 kn. wal hal makan base2 je pun......Nk tau x pe yg aku makan ari ni.. xnk tau!!!, sampai ati....X kire, aku nk bg tau jgak. Ni kn blog aku suke ati aku la..wahwahwah......

Aku makan soto je ari ni.....

Nmpak cam x sedapkan ... TP sedap wooooo!!!!

Nmpak x soto 2, rupe die cam x sedapkan. Tp rase die sedappppppp. Tambah plak lade kicap, wala la, pedassss. Hauliauuuuuu. Meleleh la senang cite. Melampau x aku gambar kan kesedapan soto ni....hehehehe. Soto ni aku beli kat msjid tanah sblum g keje tadi. Ala kedai kat Petronas masjid tanah 2. Cam la ramai yg tau. Harus la ramai yg tau sbb petronas kat masjid tanah 2 satu je. So klau nk rase g la beli kat sane.

Tembam nye aku selepas memakan soto ni.....(Muke dh mmg tembam lg nk salah kn soto kn)


K la 2 je la yg aku nk bebel kn.

BYE ....

No comments:

Post a Comment