try

Sunday, November 28, 2010

Di suatu hari yg hening...

Assalamualaikum........

De ke yg bace blog aku.....hehehehe. Xde ae. Pasrah je ayat......

Hari ni aku nk cite pasal satu hari yang hening. Hanya antara Pulau semut dan Rembia sahaja yg terlibat.... Pada hari tersebut telah berjalan la satu projek join venture antara PULAU SEMUT dan REMBIA. Projek gempak ni weh. Atas dasar mengcover kami telah berpakat untuk menamakan projek ini sebagai "Perbincangan bersama JKKK masing2"..... Dasyat x? huahuahua. 2 baru title projek....

Tepat kul 12 lebih la. Agak2 udah, Geng PULAU SEMUT telah bergerak ke Markas REMBIA. Dan tepat kul 1 lebih2 skit jgak la kot mereka sampai. Dan dr markas geng REMBIA kami bergerak ke tempat tujuan kami iaitu Mahkota parade a.k.a rumah JKKK. kuang.kuang.kuang.... Dah pecah rahsia.


Macam base la smpai MP harus la crik parking dlu. N atas persetujuan semua kite org pilih parking kat dalam sbb tuan punye kete tkut kene saman. Aku la 2, dalam kete aku x de kupon kn harus la aku takut sbb aku dh penah kene...takut!!!!!

Destinasi pertama geng projek gempak adalah makan..Time pun mase 2 dh dekat kul 2 kn. Perut memasing dh wat konset. lg pun kite org memerlukan tenaga yg banyak tuk menjaya kn aktiviti berikut nya. Nk tau kite org mkn pe.....huahuahua. Cam mkn sedap sngt kn. bg aku sedap je sbb 2 gelak seperti begitu....

big mac 2 adalah kepunyaan sue n KS, double cheese 2 plak aku n cik fari nyer

banyak kn....kate projek bersame so sume kite org tugeder2 la

Setelah selesai memenuh kn perut memasing kite org g la kedestinasi berikut nye iaitu........huahuahua. Tadi perut dh konsert kn la ni kite org plak buat konsert. Kasi GEGGGGGGARRRRRR!!!!!!!  Karok la beb. Disebabkan ahli geng x membenarkan gmbar2 die org disiarkn so x pek la aku nk upload... Yela kn sore msing2 sodap nau. Takut lak ramai peminat nnti. YO LAH...Hehehehehe. Dapat la sejam kite org melepas kn  nafsu menyanyi dan melalak.....Syok doh

Ok, Next aktiviti adalah g window sopping...Window je k sbb gaji x masuk lg.huhuhuhu.... Konon2 Sue sorg je yg nk g beli eye liner last2 kua je dr kedai 2 sume bawak beg plastik memasing. Tau x sbb pe sume ahli geng kua kedai 2 bawak beg plastik..... Sbb kedai yg kite org msuk 2 mengadakan Sale besar2an.  30%, 40% n 70%. So!!!!!! Harus la smbar paling koman satu barang....Kedai ni jual barang2 dr korea. sales girl 2 yg ckap. Kite org "owh, ok! smbil mentester pe yg patut"

Ni barang aku beli... Compect powder n eye liner... mmg murah gile

Next aktiviti............ Balik la ke pangkal jalan.hehehehe...N sebelum Geng PULAU SEMUT balik kite tangkap gamba dlu ae....hehehehe

sume muke x bersalah ae. hehehehehe

Ok last sekali nk mntak maaf sbb dh terpg rehat lame lak...x pasan.ingt kn still kuL 2 lg. N 2 Sue, Cik Fari n KS projek join venture kite adalah sngt success. Nasihat aku, jgn x jadi cam kite org ae....

P/S: nk mntak maaf kat Tunang aku. mntak ampun x ckap kat abg kakak g karok, kakak just cakap g beli barang je..huhuhuhu.....AMPUN N MAAF AE. Nnti kite g lak ae

BYE .......



















3 comments:

  1. hoi ni ngular terhebat! siap berkarok n beli belah..gunakanlah mase anda rehat tu ngan riadah ke AYERLIMAU kan bgusss!!!

    ReplyDelete
  2. woit... bejalan tak ajak pun... sampai ati... :(

    ReplyDelete